Thursday 12 September 2013

ALFALFA VS LECITHIN

Ok sekarang sambung pasal SHAKLEE Plak... :)

ALFALFA boleh dimakan bersama-sama dengan LECITHIN untuk kurangkan berat badan...Masa pengurangan berat bergantung kepada badan seseorang...Mungkin ada yang cepat dan ada jugak yang lambat....Fiza sendiri mengambil masa kurang dari sebulan tetapi yang pasti sebelum habis sebotol Alfalfa dan Lecithin dah nampak hasilnya. Apa yang best tentang Set Slimming Shaklee ni, berat badan kita akan maintain tidak akan naik mendadak walaupun kita dah kurang pengambilannya.

Lecithin Shaklee:
  • Sangat terkenal dalam membantu proses pelangsingan kerana ianya bertindak untuk memecahkan lemak degil seterusnya menghalang tubuh dari mengalami masalah obesiti. Pengambilan maksimum 6 biji sehari dapat mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.
  • Lecithin bertindak sebagai 'pembersih' salur darah, membantu mengelmusikan lemak dan memetabolismekan lemak, menurunkan kolesterol & trigliserid dalam tubuh.
  • Antara bonus lain yang akan anda dapat sekiranya setia dengan pengambilan 4000mg Lecithin sehari ialah menghasilkan rambut yang sihat cantik berkilat, kulit yang lembut gebu, dan mencegah eczema.
  • Bonus lagi untuk ibu menyusu yang mengambil Lecithin selain menguruskan badan ialah menghalang berlakunya 'clogged duct' . ' Clogged duct' akan membawa kepada masalah mastitis iaitu bengkak susu (saya sendiri mengalami bengkak susu yang kronik, cik B rase seperti nak pecah, contraction semasa nak deliver mampu saya tahan, tapi bengkak susu ini padahnya sehingga saya mengeluarkan airmata. Cuba bayangkan bagaimana seksanya kalau kena bengkak susu). Lecithin dapat membantu masalah mastitis dengan pengambilan yang berterusan.

Alfalfa Complex Shaklee :
  • Merawat masalah sembelit
  • Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
  • Mencuci usus bagi menyahkan toksik dalam badan
  • Membantu melengkapkan zat & nutrien dalam pemakanan seseorang.
  • Membuang angin dalam badan.

Saiz badan yang besar dalam erti kata lain gemuk memang merunsingkan ramai orang. Baik lelaki mahupun wanita. Ini antara masalah besar bagi semua orang. Slimming Centre? Mahal sangat. Belum tentu hasilnya memuaskan.

Dengan bajet bawah rm100 dah boleh beli 2 produk ini : Alfalfa + Lecithin.

Kalau pm/sms/whatsapp fiza, fiza boleh bagi harga lebih istimewa...
Apa tunggu lagi 0142107466 ^_^

* DISCLAIMER : These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat,                    cure, or prevent any disease

No comments:

Post a Comment